نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نازنین زهرا یکی یه دونه ما

بدون عنوان

1394/8/12 11:13
112 بازدید
اشتراک گذاری

مدت زیادی از آخرین پستی که در پرشین بلاگ نوشتم میگذره خیلی اتفاقهای خوبی تو این مدت افتاده که متاسفانه هیچ کدوم رو برات ننوشتم دختر عزیزم این تاخیر رو به پای کوتاهی و یا بیخیالی من نگذار راستش عزیزکم خیلی درگیر و مشغول کار شرکت و خونه هستم و اصلا فرصت نوشتن پیدا نمی کردم امروز خیلی دلم هوای نوشتن کرد راستش یه جورایی دلم خواست که اتفاقات اخیر را کمی هم برای خودم مرور کنم. پس با کمک خدای مهربون شروع می کنم و همه سعی ام رو می کنم تا همه چیز رو برات بنویسم و عکساتو بذارم تا روزی که خودت بتونی همه رو بخونی و لذتشو ببری. پس با یاد و نام خدا شروع می کنم.....قلبقلب در ضمن دو روزیه که نی نی وبلاگ رو انتخاب کردم برای نوشتن خاطراتت اما متاسفانه نوشته های قبلی همه تو وبلاگ قبلی می مونه چند تای آخر رو کپی کردمغمگین البته سعی می کنم همه رو بیارم اینجا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)